QuestionR Platform
Het QuestionR Platform is een generiek platform dat gebruikt wordt om questionaires af te nemen. Het platform maakt gebruik van chat technologie in de vorm van vragenbomen en IBM Bluemix Chatbot Conversations.
Het platform is generiek van opzet en door klanten zelf in te richten. Momenteel wordt het platform gebruikt door o.a. GGD.
Opdrachtgevers
Games for Health
Games for Health is een creatief bedrijf dat haar klanten helpt bij het transformeren naar een digitale wereld, met name door het gebruik van applied games.
GGD
Eén van de klanten die gebruik maakt van QuestionR is de GGD. De GGD houdt zich bezig met de gezondheid van burgers en onderzoekt en verzamelt gegevens die vervolgens gebruikt worden door (overheids)instellingen. De QuestionR (genaamd GGDJ) wordt hiervoor ingezet.
Onze bijdrage
Als onderdeel van het scrum team heeft AppLogic de architectuur van dit platform ontworpen en de ontwikkeling van de software gedaan. Ook was AppLogic verantwoordelijk voor de inrichting van de omgevingen waarop dit platform draait.
Vaardigheden
- Agile Scrum
- Angular4
- NodeJS/NPM
- Typescript/Javascript ES6
- MongoDB
- JSON/REST Web Services
- Open Stack/CentOS

Redactie is alleen toegankelijk voor medewerkers als de beheerder daar rechten voor heeft verleend. Vanuit de redactie kunnen medewerkers de onderzoeks vragen formuleren en de chats opstellen.
Dashboards zijn alleen toegankelijk voor medewerkers als de beheerder daar rechten voor heeft verleend. Hier kunnen medewerkers een overzicht vinden van de voortgang van de uitstaande onderzoeken.
Data-Analyse is alleen toegankelijk voor medewerkers als de beheerder daar rechten voor heeft verleend. Hier kunnen exports worden gemaakt van de gestelde vragen, het codeboek en de gegeven antwoorden.
Beheer is alleen toegankelijk voor medewerkers als de tech beheerder daar rechten voor heeft verleend. Vanuit het beheer scherm kunnen uitnodigingen worden verstuurd naar de eindgebruikers voor specifieke questionrs.
Tech-Beheer is voor het beheer van functionaliteit die de gehele applicatie beinvloed in het gebruik.
Een algemene help functie waarin instructie video’s zijn opgenomen voor de verschillende delen van de applicatie.